- Masz 14 dni na ZWROT lub WYMIANĘ towaru na innych model, kolor lub rozmiar.
- Procedura wymiany jest taka sama jak procedura zwrotu: musisz zwrócić niechciany towar a następnie złożyć nowe zamówienie. Prosimy o zwrot rzeczy z metkami bez śladów noszenia.
- Zwracana rzecz jest pod Twoją opieką do czasu odesłania jej do naszego magazynu, upewnij się więc, że jest dobrze zapakowana i nie ulegnie uszkodzeniu podczas transportu. Przesyłka nie musi być zapakowana w oryginalne pudełko o ile jest odpowiednio zabezpieczona.
- Zwrot za zakupioną rzecz otrzymasz do 7 dni od dnia otrzymania przez nas paczki.
- Zwrot zostanie dokonany na konto bankowe.
- Koszt zwrotu pokrywa kupujący. W sytuacji niezgodności opisu lub uszkodzenia towaru z naszej winy koszt wysyłki zostanie zwrócony kupującemu.
- W celu złożenia zwrotu/reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (dołączony do paczki) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu, numer konta bankowego do zwrotu.
- Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z paragonem zakupu. - Wysyłka
Zwracany/Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
KASZMIR
ul. Jana Długosza 2
42-100 Kłobuck
Darmowa dostawa
od 199 zł