Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Zwrot/Reklamacja

  1. Masz 14 dni na ZWROT lub WYMIANĘ towaru na innych model, kolor lub rozmiar.
  2. Procedura wymiany jest taka sama jak procedura zwrotu: musisz zwrócić niechciany towar a następnie złożyć nowe zamówienie. Prosimy o zwrot rzeczy z metkami bez śladów noszenia.
  3. Zwracana rzecz jest pod Twoją opieką do czasu odesłania jej do naszego magazynu, upewnij się więc, że jest dobrze zapakowana i nie ulegnie uszkodzeniu podczas transportu. Przesyłka nie musi być zapakowana w oryginalne pudełko o ile jest odpowiednio zabezpieczona.
  4. Zwrot za zakupioną rzecz otrzymasz do 7 dni od dnia otrzymania przez nas paczki.
  5. Zwrot zostanie dokonany na konto bankowe.
  6. Koszt zwrotu pokrywa kupujący. W sytuacji niezgodności opisu lub uszkodzenia towaru z naszej winy koszt wysyłki zostanie zwrócony kupującemu.
  7. W celu złożenia zwrotu/reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
    1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (dołączony do paczki) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu, numer konta bankowego do zwrotu.
    2. Odesłanie produktu
      Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z paragonem zakupu.
    3. Wysyłka
      Zwracany/Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
      KASZMIR
      ul. Jana Długosza 2
      42-100 Kłobuck